štvrtok 13. januára 2011

That's All She Wrote

Aj ked pretecie pohar trpezlivost … aj tak sa da preliat …. Tak aby z neho stale vytekalo … je to sialene …

Preco to robime? ….

Zo strachu? …. Ale z akeho strachu … je to cele na hlavu ….

Preco sa bojime? Preco nejdeme za tym co chceme … ale radsej o to prichadzame … a posuvame moznost byt stastny s danou osobou niekomu inemu …

Hoci vsetci mame pravo na to, aby sme boli stastni …

Ved mozno prave ja som nemala byt stastna s osobou, s ktorou som si predstavovala ze prezijem cely zivot … mozno sme si len mali nieco odovzdat … ale preco ?
Preco nemozme ostat spolu az navzdy …
Je mi z toho smutno … ale zas stale trapit nad niekym, koho myslienky a city patria niekomu inemu … a este si za to mozem ja … ze sme si ani nedali poriadnu sancu …
Skoda … nemam chut zit … dychat … byt ….

Tak rada by som sa vymazala zo sveta …


Alebo tak velmi by som s Tebou chcela byt …

Preco sa to neda? … lebo ja? Alebo ty?

Lebo ty si uz nemal chut trpiet … cakat na to, kym sa ja rozkyvem … hoci som sa tolkokrat snazila … stale som to dokazala dokonale pokazit …

A teraz? Teraz uz asi nie je co pokazit … mozno uz len preckat toto obdobie … mozno casom prideme ozaj na to, ze patrime k sebe … mozno si este budeme musiet prejst nejaku tu cestu s niekym inym … aby sme dosli na to, ze jeden bez druheho nemozeme byt … a mozno

a mozno budeme stastni s niekym inym ...

Na teraz som to vzdala … asi nema zmysel bojovat s niekym, kto Ti este nikdy neublizil … a ponuka Ti iba krasne chvile …

Tak bud stastny! Hoci to boli … hoci moje srdce puka pri myslienke ze si stastny s inou …
Je mi uplne jasne ako si trpel ty … ked si vedel ze som s niekym inym … hoci v mojom pripade to bolo o niecom inom … nie o laske … a tom krasnom nepoznanom … ale o strachu, a vlastne ani neviem coho som sa bala navzdy povedat zbohom niekomu … prepac mi to ako mozes …

Verim ze ti je to teraz jedno … nevadi … kazdopadne dakujem ze som mohla byt s tebou … ze som mohla pocitit tvoju lasku …

Bolo to krasne … a budem si to navzdy pamatat …

Pretoze si a vzdy budes pre mna niekto vynimocny, co mi ukazal, ako sa da byt stastny …

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára