streda 12. januára 2011

Jungle


Moj zivot bol a tiez aj je jeden velky zmatok …

A za vsetko moze laska … :(

Take krasne slovo … este krajsie je nie len o nej hovorit, ci pisat, ale prezivat ju :(

Ako zacina … ako sa prejavuje … a vobec, vsetko co sa tyka dvoch ludi, ktori su bez seba strateni … velmi mi chyba tento pocit :(

Preco ak mame sancu zazit to, tak robime vsetko preto aby sme o tu sancu prisli? … ci uz vedome, alebo nevedome …

Je to nasa hlupost, alebo strach co nas k tomu vedu?
Keby mi to tak niekto dokazal vysvetlit, preco jeden druhemu ublizujeme? …. Preco potom prichadzame o milovanu osobu? Preco radsej nebojujeme, aby sme mohli byt spolu, ale radsej od seba utekame?

Keby sa tak dal vratit cas...
Asi tak rok do zadu, by som povedala, ze nie je vec v mojom zivote, ktoru som urobila a nasledne to lutovala … ale za posledny rok … keby sa tak dal vymazat, to by bola parada … alebo minimalne keby existoval gombik v hlave, ktorym by sa dali iste zalezitosti vymazat, alebo dat … back back … a vymazat … napravit

Zial, takto nas zivot nefunguje a za vsetky ciny musime niest aj nasledky …

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára