pondelok 17. januára 2011

Adela a On

Niekedy muzom absolutne nerozumiem  … ale to je asi prirodzene, kedze vacsina muzov to iste povie o zenach 
A vobec … ako vznikaju vztahy … ako sa ludia stretnu a daju dokopy … a ako spolu ti dvaja vydrzia az do svojho konca

Lu je velmi mila zena, ale zvlastna … jej otec bol nervak, a to ju poznacilo
Na chlapov je tvrda, neprijemna, ale napriek tomu ju vacsina z nich zboznuje … a toto je pre mna zahada 
Mozno je to prave preto, ze sa snazi spravat ako chlap … s vyhodou ;) a to su zenske zbrane  … keci o tom, ze vnutorna krasa dolezita, su sice fajn, ja im aj verim, ale moja osobna skusenost tvrdi aj to, ze ak je zena len trochu atraktivna pre vacsinu spolocnosti, ma to niekedy aj svoje vyhody ako aj nevyhody
A kedze Lu pracuje v po vacsine v muzskom kolektive, vyhoda je na svete 

Rano kavicka so nejakym sefom … potom cigaretka s dalsim … na komunikatore si popise s dalsim muzskym pokolenim ;) a pohladnenie jej ega je na svete … potom jej zavola muz … a otazka typu : aky film si vcera pozeral? Je na svete … ako je toto mozne … ze o vacsine svojho pracovneho kolektivu vie Adela vsetko … ale o tom co pozeral jej muz netusi …
Zijeme v konzumnej spolocnosti, kde rodina nie je na prvom mieste … kde nas uz pomaly ale isto nezaujima nasa milovana polovicka, ale vsetko ostane … a vsetci ostatni …

Rano vstat … cesta do prace … potom takych idealnych 9 hodin v praci aj s obedom, cesta domov … je 6 hodin a vsetci sme unaveni .. nikto sa nema chut rozpravat, nikto sa nema chut objimat po niekolkych rokoch vztahu, manzelstva …. Vsetci sme radi, ze mame svoj pokoj, svoje miesto doma .. kde nas nikto neotravuje, nic od nas nechce …

A tak po 10tich rokoch manzelstva, sa Adel hrozne zacudovala, ked jej muz povedal, ze ju lubi, dokonca tak velmi akoby sa len prave spoznali … mnoho zien by sa potesilo, ze ake romanticke … Adel sa zatvarila .. ze dakujem … ale ja som uz na vyssom stupni nasho vztahu … a vysvetlila, ze je rada ze ho ma, ze ho respektuje … ale to lubenie uz nie je to co to byvalo …
Pri rozpravani tohto pribehu som len zasmiala , ze ani nevie ake ma stastie .. ze kolko zien tuzi presne po takomto type chlapa

Mozno ten jej chlad v srdci sposobil jej otec … preto si musime davat pozor na to, co budeme odovzdavat svojim detom … a ako …


.......................................................................................


Nie je to nahodou tak, ze potrebujeme citit lasku toho druheho? Dotyky … bozky … pohlady …

Takze Lu, vystudovala vysoku skolu … ma dobru pracu, uspesneho muza … ale ziadne deti , hoci v jej veku by to uz aj bolo ziadane, ale ona na to nie je pripravena. Pride niekedy to obdobie, ked vieme ze sme pripravene na materstvo?
Osobne sa zacinam obavat, ze vacsina z uspesnych zien sa neskutocne hrozi materstva .. a preco? …. Vnimame to ako stratu nasho vlastneho zivota, ktory musime obetovat niekomu inemu … ale nie je nahodou toto nasou ulohou?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára